MERHABA..

Hepinize merhaba...Ben bir mutfak aşığıyım. Mutluyken ,hüzünlüyken ,huzurluyken ,sıkılmışken ,genelde gece uyku tutmamışken mutfakta ya bir şeyler yaparken bulurum kendimi yada maalesef yaptıklarımı yerken...Çocukluğumdan beri gelen bu aşkı, merakı ,öğrendiklerimi sizlerle paylaşmaya sizin paylaşacağınız fikirlerle tariflerle yeni mutfak maceraları yaşamaya karar verdim .Sizler sayfama bende aranıza hoş geldik ...


27 Eylül 2013 Cuma

Mutfak dili blogunda çekiliş var.




Mutfak dili blogunun bizler için harika hediyeleri var. Ben katıldım sizde şansınızı denemek isterseniz
 http://mutfakdili.blogspot.com/2013/09/mutfak-dilinde-6-yas-gunu-hediye.html tıklamayı unutmayın . Yapmanız gerekenler burada yazılı ama Kupaları ben istiyorum haberiniz ola...

2 yorum:

teşekkürler yorumunuz yazar tarafından okunup yayınlanacaktır..