MERHABA..

Hepinize merhaba...Ben bir mutfak aşığıyım. Mutluyken ,hüzünlüyken ,huzurluyken ,sıkılmışken ,genelde gece uyku tutmamışken mutfakta ya bir şeyler yaparken bulurum kendimi yada maalesef yaptıklarımı yerken...Çocukluğumdan beri gelen bu aşkı, merakı ,öğrendiklerimi sizlerle paylaşmaya sizin paylaşacağınız fikirlerle tariflerle yeni mutfak maceraları yaşamaya karar verdim .Sizler sayfama bende aranıza hoş geldik ...


29 Ocak 2013 Salı

Oğluşumun ateşi düşmüyorrr =(

herkese merhaba .. maalesef cok uzun zamandır bıtmek bılmeyen aksılıklerle bır turlu bakamıyorum ne kendı bloguma nede sizinkilere.. oğluşum hasta ve  bır haftadır düşmüyor ateşi .. gece gunduz hersey bırbırıne karıştı . Moralım sıfır . Yazmayı da sizleride çok özledim . En kısa zamanda aksamayan yazılarla buluşmak üzere...

2 yorum:

  1. Ama kıyamam ben oğluşa, umarım bugün daha iyidir. Tez zamanda sağlığına kavuşsun ve bir daha hiç hasta olmasın oğluşun ve tüm çocuklar.
    Kolay gelsin diyorum ve aramıza dönmeni bekliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çok çok geçmiş olsun.inşallah bir an önce iyileşir oğlunuz..allah yardımcınız olsun ve güç kuvvet versin size

    YanıtlaSil

teşekkürler yorumunuz yazar tarafından okunup yayınlanacaktır..