MERHABA..

Hepinize merhaba...Ben bir mutfak aşığıyım. Mutluyken ,hüzünlüyken ,huzurluyken ,sıkılmışken ,genelde gece uyku tutmamışken mutfakta ya bir şeyler yaparken bulurum kendimi yada maalesef yaptıklarımı yerken...Çocukluğumdan beri gelen bu aşkı, merakı ,öğrendiklerimi sizlerle paylaşmaya sizin paylaşacağınız fikirlerle tariflerle yeni mutfak maceraları yaşamaya karar verdim .Sizler sayfama bende aranıza hoş geldik ...


30 Kasım 2012 Cuma

NİL KIZ GELDİ HOŞ GELDİ =)


  Eveett Nil kız aramıza katıldı en sonunda . Tombik yanakları ,uzunn tırnaklı küçücük elleriyle merhaba dedi bize . Halen yeni doğan bebekleri görünce hemen geri dönüyorum Kaan 'nın bebekliğine ardından hızla bastırdığım kardeş yapma duygusu . Neyse ki hastane odasında bırakıp çıkabiliyorum bu duygumu . Çokta kolay bir yöntem buldum hoopp Kaan 'nın bitmek bilmeyen iki yaş sendromunu hatırlıyım şöyle bir sarsılarak kendime geliyorum . Bakalım bu yöntem daha ne kadar idare eder beni . Ama öncelikle bebişi olmayanlara ,olmasını için uğraşanlara sağlıklı güzel bebekler diliyorum burdan . Tabiki Nil 'ede mutlu , şanslı ,sağlıklı bir hayat ...

Efendim bu arada Nil hanım için iki gece boyunca sabahlayarak , Kaan 'dan köşe bucak saklanarak yaptığım kurabiyeleri de beğenilerinize sunuyorum . Ben çok keyif alarak yaptım . Sağ olsun arkadaşlarımda çok beğendiler . Umarım sizlerde beğenirsiniz.






baby shower kurabiyeleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

teşekkürler yorumunuz yazar tarafından okunup yayınlanacaktır..