MERHABA..

Hepinize merhaba...Ben bir mutfak aşığıyım. Mutluyken ,hüzünlüyken ,huzurluyken ,sıkılmışken ,genelde gece uyku tutmamışken mutfakta ya bir şeyler yaparken bulurum kendimi yada maalesef yaptıklarımı yerken...Çocukluğumdan beri gelen bu aşkı, merakı ,öğrendiklerimi sizlerle paylaşmaya sizin paylaşacağınız fikirlerle tariflerle yeni mutfak maceraları yaşamaya karar verdim .Sizler sayfama bende aranıza hoş geldik ...


4 Temmuz 2012 Çarşamba

CARTE D'OR COCO COOKİE

BİR KAÇ SANİYEDE HİNDİSTAN CEVİZLİ COOKİELER...Ankara 'lı bloggerlar buluşmasında Carte
D'or bizler için güzel hediye paketleri hazırlaşmıştı. O günden bugüne mutfakta dizi halinde denenmek üzere bekleyen kutulardan Coco Cookie yi denemeye karar verdim . Karar verip kutuyu açmamla saniyeler içinde kurabiyelerin hazırlanması bir oldu . Hatta şu an pişiyorlar . Mikser bile kullanmadan sadece su eklenerek hazırlanabilen tarif şu ana kadar denediğim hazır karışımların en hızlısı oldu. Şekillerini cookie gibi yapmayıp küçük toplar halinde yuvarladım. Bu şekilde 20 küçük kurabiyem oldu. Belkide misafir için 2 paket almak daha doğru olabilir. Ama gerçekten 15 dakikaya sendeyim diyen yada çat kapı gelen bir misafir için oldukça uygun bir seçenek . Dolapta acil durum için yerini almalı .


 Biraz ilginç bir durum olacak ama şu anda tam bir canlı kayıt oluşturuyorum . Beş dakika kadar sonra tatlarından da bir alt paragrafta bahsedeceğim. =)
Evvett .. Piştiler ve puf puf oldular ..Mutfağa yayılan hindistan cevizi kokusu da , tadı da bu kısa süre için mucize gibi. E ben kendime bir çay yapayım bari . Hoşça kalın .

1 yorum:

  1. sanki benimde burnuma geldi o koku:))bunu annemde yedim tadına bayılmıştım..ellerine sağlık canım..bende bu hazır kolay yapımlı tatlıları çok seviyorum canım gercekten cat kapı gelenler için kurtarıcı oluyor..

    YanıtlaSil

teşekkürler yorumunuz yazar tarafından okunup yayınlanacaktır..