MERHABA..

Hepinize merhaba...Ben bir mutfak aşığıyım. Mutluyken ,hüzünlüyken ,huzurluyken ,sıkılmışken ,genelde gece uyku tutmamışken mutfakta ya bir şeyler yaparken bulurum kendimi yada maalesef yaptıklarımı yerken...Çocukluğumdan beri gelen bu aşkı, merakı ,öğrendiklerimi sizlerle paylaşmaya sizin paylaşacağınız fikirlerle tariflerle yeni mutfak maceraları yaşamaya karar verdim .Sizler sayfama bende aranıza hoş geldik ...


10 Haziran 2012 Pazar

DOLUDOLU HAFTA SONU ...

Bu hafta sonu yemek yok... Daha doğrusu bizim evde pişen kayda değer bir yemek yok. Çünkü ben bu hafta sonu bolca gezip, bir açık büfeden diğerine kondum. Hafta içi spor salonunda döktüğüm terlerin hakkını verdim. Hiç altında kalıp boğazımı tutar mıyım? =) Jet hızıyla anlatmaya başlıyorum. Cumartesi sabahı geleneksel anneler ve kızları buluşmasını gerçekleştirdik. Bizim sülalede kız çocuk nadir bulunduğu için toplam 3 anne 3 kızız. Çukurambardaki uzun zamandır merak ettiğim Fırıncı Orhan'da buluştuk. Açık büfe kahvaltı aldık. Tadabildiğim her şey oldukça lezzetliydi. Fakat lezzetin tadına varmak oldukça zor. Mekan çok büyükte olsa kalabalıktan ne yediğinizi nede konuştuğunuzu anlıyorsunuz. Bu yüzden ben pek hoşlanmıyorum çok kalabalık yerlerden. Garsonlar yetişebilmek için ciddi çaba sarf ediyorlardı. Mekanın içinde alışveriş yapabileceğiniz şarküteri ve manav reyonu var. Benim aklımda ekmekler kaldı. İlk durak böylece noktalanmış oldu. VEE benim için bu haftanın en güzel, en heyecanlı buluşması gerçekleşti. ANKARALI BLOG YAZARLARI BULUŞMASI... Bu konuyu tabiki ayrıca yazacağım. O yüzden buluşmayı ayrı bir sayfada paylaşmak üzere geçiyorum.
ANKARA BLOG YAZARLARI BULUŞMASI
Çukurambar Zamane Kahvesi
Resim : http://www.zeynepinevi.com/

Daha sonra akşam olduğunda tüm bu gezmeler bana yetmedi, arkadaşlarımızla Kuğulu Park'ta buluşup Ankara daki ilk yaz akşamını kutladık. Eee Tunalı Hilmiye gidilir de Kıtırdan kokoreç yenilmez mi? Evet itiraf ediyorum onu da zevkle indirdim mideye. Akşam evde eğlenceye devam ederek benim en sevdiğim oyunlardan biri olan risk oynadık. Üç kıtanın sahibesi olarak oyunu tamamlayan ben, gururla uyudum.

ORANİUM XL  İNCEK 
Pazar sabahı kalkılır ve Kaan cimlastiğe götürülür. İlgilenenler için söyleyeyim. Hacettepe Ünivesitesi Beytepe Kampüsü içinde çeşitli yaş grubundaki çocuklar için kurslar var. Cimlastik dersleri sevgili Zeki Özbek Hoca ve öğrencileri tarafından veriliyor. Maalesef şimdilik derslerden fotoğraf çekemiyorum. Çünkü Kaan bizi görünce cıvıtıveriyor... Oradan Kaan efendinin hızına yetişemeyip havuzda bulduk kendimizi... Günün geri kalanı oğlum yavaş, kolluklarını çıkarma, aman kayarsın diyerek geçti.
Çok ama çok eğlendi ve yorulmadı. Evde bir kaç tur Survivor  yarışından sonra çok şükür az önce sızdı. Allah tüm anne babalara çocuklarına verdiği kadar enerji versin. Ama onları da hiç yanımızdan eksik etmesin.  İşte böyle bitti hafta sonu... Hepinize sevgiler...

1 yorum:

teşekkürler yorumunuz yazar tarafından okunup yayınlanacaktır..