MERHABA..

Hepinize merhaba...Ben bir mutfak aşığıyım. Mutluyken ,hüzünlüyken ,huzurluyken ,sıkılmışken ,genelde gece uyku tutmamışken mutfakta ya bir şeyler yaparken bulurum kendimi yada maalesef yaptıklarımı yerken...Çocukluğumdan beri gelen bu aşkı, merakı ,öğrendiklerimi sizlerle paylaşmaya sizin paylaşacağınız fikirlerle tariflerle yeni mutfak maceraları yaşamaya karar verdim .Sizler sayfama bende aranıza hoş geldik ...


13 Mayıs 2012 Pazar

ANNELER GÜNÜ.. =)

Herkese merhaba.. bugün çok özel bir gün ..Hayatımızdaki en önemli insan annemiz..Her zaman anlayış gösteren ,hangi yaşta olursak olalım bizim için hep endişelenen, bizimle sevinip bizimle üzülen ,her zaman koşulsuz karşılıksız  ve sınırsızca bizi seven kadın..Benim için en önemlisi sırtımı düşünmeden yaslayabileceğim tek insan..
Kız çocukları hep babaya daha düşkündür..Babalarımız hep harika hep kusursuzdur bizim için. Biraz büyüyünce iyice çatışılır anneyle.Artık iki kadın vardır evde .Biri büyüdüm özgürüm havalarında , biri koruyup kollamaya çalışan başa çıkamayınca da babanla görüşürsün o zaman diye çileden çıkan =)..Sonra evden ayrılma zamanı gelir.Artık en iyi dostundur annen ..Her sabah arayıp ne yapıyorsun diye sorduğun ,zaman zaman karşılıklı kocalarından dert yandığın , arkadaşlarınla buluşabilmek için kısa kestiğin kahvaltıların yerini uzuunnn sohbetlerin aldığı vazgeçilmez tek sığınağın sırdaşın oluverir annen..
Şimdi bende anneyim ..Anne olunca anlarsın'nın  ne demek olduğunu çok iyi öğrendim.Senin değerini binlerce kez tekrar tekrar anladım .SENİ SEVİYORUM VE MÜMKÜNSE HEP YANIMDA OLMANI İSTİYORUM..ANNELERİMİZİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

teşekkürler yorumunuz yazar tarafından okunup yayınlanacaktır..